Bent u ontevreden over onze dienstverlening?

Klachtenprocedure van Sofia Zorg
Uiteraard doen wij er alles aan om de zorg zo goed mogelijk en naar uw tevredenheid uit te voeren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij bieden u daarom twee mogelijkheden om uw klacht bij ons kenbaar te maken.

Melden bij medewerker van Sofia Zorg
Als u een klacht hebt kunt u dit direct melden bij één van onze medewerkers. Deze medewerker zal de klacht intern bespreken en samen met u zal er naar een oplossing gezocht worden. Komt u er samen niet uit, dan kunt u de klacht schriftelijk indienen via: info@sofiazorg.nl. Er wordt dan binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u opgenomen. Het management zal met u in gesprek gaan over de klacht met als doel deze naar tevredenheid op te lossen. Vanzelfsprekend heeft u altijd het recht om rechtstreeks contact op te nemen met onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris zonder tussenkomst van Sofia Zorg. 

Externe klachtenfunctionaris
Is uw klacht onvoldoende opgelost, of duurt de afhandeling van de klacht langer dan zes weken, dan kunt u de klacht indienen bij de externe klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg. De klachtenfunctionaris zal u advies geven met betrekking tot de indiening van een klacht en kan u eventueel bijstaan bij het formuleren van de klacht en het onderzoeken van de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.

U kunt contact opnemen met de externe klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl  of vul op  www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in. 

Wilt u meer informatie? Download hier onderstaand reglement: